Extra diensten Kantoorverhuizingen

Extra diensten

Kantoorverhuizingen is sinds 1937 actief in de verhuissector. Steeds werd de ervaring effectief doorgegeven van vader op zoon. Verhuizen is, u zou het soms niet denken, een hele onderneming. Of het nu gaat over het verhuizen van één meubelstuk of de verhuis van een volledig ziekenhuis, Kantoorverhuizingen heeft voor elk probleem een pasklare oplossing. Dit alles wordt mogelijk gemaakt onder leiding van Bart Neetens, samen met een professioneel team van voorzichtige medewerkers. Op deze pagina krijgt u een overzicht van onze extra diensten. Dit grote aanbod aan diensten zorgt ervoor dat Kantoorverhuizingen kan voldoen aan de eisen van alle klanten. Bent u overtuigd van onze extra diensten? Aarzel dan niet om contact op te nemen met ons team om uw kantoorverhuizing te begeleiden.

  • afval en vernietiging

    Een verhuizing is het ideale moment om ook wat oude spullen achter te laten of af te voeren. Ook voor dit onderdeel kunt u op ons een beroep doen. We voorzien dan ter plaatse een container bij u ter plaatse. Voor de afvoer en vernietiging van kleine hoeveelheden of bij moeilijke laadsituaties worden de goederen met de verhuiswagen meegenomen en

  • liftservice

    Heeft u één stuk dat niet naar boven of beneden kan, beschikt u zelf over een vrachtwagen om uw verhuis uit te voeren of dienen uw nieuwe meubels op verdiep gebracht te worden, dan kunnen wij u helpen met onze liftservice. Er komt een verhuislift met bediener bij u ter plaatse. Deze persoon stelt niet alleen de meubellift op, maar helpt ook

  • Zorgvuldige opslag en bewaring van uw meubilair Is uw kantoor of gebruiksgebouw niet klaar of bent u aan het renoveren, dan kunt u nood hebben aan een tijdelijke opslagruimte voor meubilair en/of archieven. Wij beschikken over een ruime en zorgvuldige bewaarplaats waar uw goederen in de beste omstandigheden kunnen worden opgeslagen. De ruimtes zijn geacclimatiseerd en voorzien van een

  • handy man

    Een verhuizing gaat meestal gepaard met allerlei klusjes, zoals het ophangen van kaders, whiteboards, bewegwijzering, pictogrammen, kapstokken, rekjes, e.d. Wij kunnen u hiervoor onze handy man service aanbieden. Onze handy man kan ook tijdens of na de verhuis langskomen voor het verstellen van bureaus, monteren van rekken, aansluiten van IT, etc. Kunt u een extra hand gebruiken voor, tijdens of na uw

  • Bekijk ons overzicht van professioneel materiaal voor uw verhuis. Onze verhuisdoos is een stevige dubbelwandige doos die voorzien is van twee handvaten. De doos is 100% recycleerbaar en kan je afsluiten met bijgeleverde kleefband. Deze PE-kisten zijn onze meest ecologische oplossing van de inpakmaterialen. Zij worden, indien gewenst, bij u op kantoor geleverd enkele weken voor uw verhuis en nadien weer

  • verhuiscoördinator

    Wij kunnen een verhuiscoördinator voorzien die het project van A to Z opvolgt en het aanspreekpunt is voor alle partijen voor, tijdens en na de verhuis. Hij kan instaan voor de coordinatie van zowel een beperkte interne verhuis tot een volledige bureelverhuis of de verhuis van een ziekenhuis. Onze coordinator stelt samen met uw diensten een draaiboek op, woont vergaderingen